راهنمای قدم به قدم لیمبو 3
 
جدا از زندگی و به طعم اخبار تکنولوژی
Persian PC Mag
 
 
18 بهمن 1391برچسب:, :: 9:22 ::  نويسنده : جواد سیاوشی

بخش یازدهم
اینجا یک انگل را خواهید دید که از بالای یک جعبه آویزان است و به سمت چپ و راست تاب می خورد. وقتی به سمت راست رفت سریع جعبه را بگیرید و به سمت چپ بکشید. حالا به زیر انگل بروید تا بر روی سرتان بیافتد. انگل شمارا به طرف چپ هدایت خواهد کرد. به روی جعبه بروید و بالا بپرید. با رفتن به زیر نور آفتاب مسیر به سمت راست تغییر خواهد کرد. بر روی نردبان اولی بپرید. نترسید بر روی نردبان انگل قادر به کنترل شما نیست. حالا منتظر شوید تا آشغال ها از بالا بریزد و بعد بر روی نرده بان بعدی بپرید.

حالا از نرده بان پایین بیاید و از روی لوله ها بپرید. مواظب باشید یکی از لوله ها زیر پایتان خواهد شکست و آب به بیرون خواهد ریخت. همین گونه به پریدن ادامه دهید تا به زیر نور برسید. همینکه مسیر عوض شد سریع به سمت چپ و اولین نوری که دیدید برگردید تا دوباره مسیر شما به سمت راست تغییر کند. وقتی به سمت راست برگشتید برروی نرده بان دوم منتظر باشید تا تکه لوله به وسیله آب بالا بیاید. حالا بر روی آن بپرید و به سمت راست بروید تا جانوران آویزان شده انگل را بخورند.
حالا اینجا می خواهیم یک اچیومنت بگیریم. از نرده بان بالا نروید. نترسید آب تا کمر کاراکتر بالا خواهد آمد. لوله ای که به واسطه آن بالا آمدید را بگیرید و به سمت راست بکشید. نرده بان را رد کنید و لوله را تا انتها ببرید تا بر روی آب معلق شود.

حالا بر روی لوله بروید و به سمت چپ بپرید تا طناب متصل به لوله بالایی را بگیرید. حالا تخمی کوچک از داخل لوله بر روی لوله شناور می افتد. ان را له کنید تا اچیومنت It’s Stuck برایتان آزاد شود.

حالا از نرده بان بالا بروید و به سمت راست بروید. در این دره با دقت بپرید تا به سمت دیگر برسید. از روی سقف ساختمان به پایین سر بخورید. مواظب باشید تا در پایان بپرید وگرنه سقوط می کنید. حالا در ادامه از یک ناودان متصل شده به دیوار بالا بروید تا به بخش بعدی برسیم.
بخش دوازدهم
وقتی به حروف نئونی HOTEL رسیدید باید با زمان بندی دقیق بر روی حرف H بپرید. چون وقتی روشن شود شما مرده اید. باید طوری زمان بندی کنید برخورد شما با این حرف مصادف باشد با خاموش شدن برق هایش. سریع بر روی حرف O بپرید که متعاقبا برق حرف T را از کار خواهد انداخت.

حالا سیم برق T کنده خواهد شد. از سمت چپ O پایین بیایید و از سیم بگیرید و به سمت راست بپرید و کلا منبع برق حروف را قطع کنید. حالا از ناودان سمت چپ روی دیوار بالا بروید. حالا اینجا مقدمات گرفتن یکی از تخم های مخفی را انجام میدهیم. بر روی حرف O بپرید. اگر دقت کنید وقتی وزن خود را بر روی گوشه های این حرف می اندازید حرف O شروع به چرخیدن می کند.

دقت کنید که یک دستگیره کوچک روی این حرف دیده می شود. اینقدر حرف را بچرخانید تا دستگیره در سمت راست قرار گیرد. حالا مسیر را ادامه دهید. تخم را در بخش 23 خواهید برداشت!!! مراقب حرف L باشید که کج می شود و نیز از فلش احتیاط کنید که سقوط میکند.

حالا به جلو بروید. از روی سقف رد شده و بر روی گنبد شیشیه ای بپرید. راه را ادامه دهید. دقت کنید که آخرین شیشیه از گنبد ترک بر می دارد. حالا در سمت راست نرده بانی را خواهید دید که بر روی یک گاری چرخ دار ایستاده است. کار را تا لبه سرازیری بکشید و وقتی گاری شروع به حرکت کرد سریع خود را به بالای نرده بان برسانید و در انتها از بالای نرده بان خود را به روی شیشه بیاندازید تا شیشه بشکند. وقتی دارید از سرازیری به پایین سرخ می خوردی به تعدادی چراع مهتابی آویزان خواهید رسید. سریع بر روی آن ها بپرید و با گرفتن شیلنگ آب آویزان شده به پایین برسید تا بخش بعدی را شروع کنیم.
بخش سیزدهم
ابتدا به سمت چپ بروید و پایه های سست شده را بریزید. مراقب باشید بر روی سرتان نریزند. حالا به سمت راست بروید تا دوباره گرفتار انگل کذایی شوید.حالا آنقدر به سمت چپ بیایید تا مسیر به سمت راست تغییر پیدا کند.

همینطور به سمت راست بروید. از آسانسور رد شوید، تیرآهن های آویزان را رد کنید تا به یک دکمه روی زمین برسید. اینجا آنالوگ را بر خلاف حرکت بگیرید تا سرعتتان کند شود. با رفتن بر روی دکمه جعبه ای از بالا آزاد خواهدشد. همچنین با اینکار اره نیز به سمت شما به حرکت در می آید. باید طوری زمان بندی کنید که وقتی اره به جعبه نزدیک می شود شما از با استفاده از جعبه از روی اره به سمت دیگر بپرید.

بعد از رد شدن از اره به سمت موجودات آویزان بروید تا از شر انگل خلاص شوید. حالا باید تمام راه را به سمت آسانسور برگردید. صبر کنید تا اره به دیواره نزدیک شود سپس از روی آن بپرید. بر روی تیرآهن اول اینقدر چپ و راست بروید تا مثل الاکلنگ شروع به تاب خوردن بکند. سپس بر روی تیر آهن بعدی بپرید. در اینجا از دستگیره تیر آهن سوم بگیرید و به عقب بکشید وقتی تا جای ممکن کشیدید سریع بر روی آن سوار شده و هنگامی که به پلتفرم سمت چپ نزدیک شد با یک پرش بلند خود را به سمت چپ برسانید. حالا به بخش بعدی می رویم.
بخش چهاردهم
از آسانسور رد شوید. در سمت چپ یک جعبه وجود دارد. آن را تا روی پل و آسانسور بکشید. حالا کلید آسانسور را زده وخود نیز سریع بر رویش سوار شوید تا به بالا بروید.

جعبه را هل دهید تا زمین بیفتند. اینجا می خواهیم اچیومنت بعدی را آزاد کنیم. کلید آسانسور را بزنید تا پایین برود. حالا دوباره آن را بزنید تا بالا بیاید. سریع با استفاده از جعبه خود را به بالای آسانسور برسانید. در سمت چپ یک طناب می بینید که به یک لوله وصل است. قبل از اینکه بین آسانسور و دیوار له شوید با یک پرش از طناب بگیرید.

همینجور آویزان بمانید تا تخم از داخل لوله به پایین بیفتند. حالا بروید و آنرا له کنید تا اچیومنت Urban Exploration باز شود.

حالا با آسانسور به بالا برگردید. جعبه را به سمت الاکلنگ هل دهید. آنرا طوری قرار دهید که سمت چپ الاکلنگ پایین باشد. حالا آسانسور را بزنید پایین برود اما سریع دستگیره آنرا بگیرید و به سمت الاکلنگ بکشید و بر روی آن قرار دهید. حالا جعبه را به سمت راست هدایت کنید. جلوتر یک اهرم را خواهید دید. آنرا بکشید تا طناب پایین بیاید. جعبه را زیر طناب قرار دهید. اهرم را دوباره بکشید و سریع از روی جعبه پریده و طناب را بگیرید. با طناب بالا بروید و بر روی گوشه راست بپرید. در جلو دو دکمه و دو جعبه که به وسیله گیره در بالا هستند را مشاهده می کنید. اول دکمه اول را فشار دهید. کمی مکث کنید و بعد دکمه دوم را بزنید. سریع برگردید و جعبه اول را گرفته و زیر جعبه دوم قرار دهید تا جعبه دوم درست روی آن بیافتد. حالا بدون تکان دادن جعبه ها بر روی آن ها بروید و از روی اره پریده و لبه دیوار را بگیرید.

جلوتر نرده بانی راه خواهید دید. از آن رد شوید و وارد تاریکی شوید. در میانه های راه پسرک وارد آب می شود که صدای پایش را خواهید شنید. در اینجا دکمه پرش را بزنید. می بینید که پسرک از یک گوشه گرفته و بالا می رود. وقتی از گوشه بالا رفت مسیر را ادامه دهید. تخمی براق را خواهید دید. آن را له کنید واچیومنت Alone In the Dark مال شماست.

حالا باز هم مسیر را به سمت راست ادامه دهید تا احساس کنید که به یک دیوار رسیده اید. در حقیقت این دیوار نیست و یک جعبه است که سد راه شده است. آن را بگیرید، کمی آن را به سمت چپ بکشید. حالا بر روی آن رفته و بعد از آن دوباره بپرید تا از گوشه ای دیگر بالا بروید. مسیر را ادامه دهید تا به تخم مخفی سوم برسید.

حالا دوباره جلو بروید تا به دیوار برسید. با یک پرش ساده از آن بالا بروید. جلوتر بروید به دیوار می رسید. حالا اینجا به سمت چپ بایستید. حدود چهار پنج قدم به سمت چپ بدوید و قبل از اینکه از لبه بیوفتید بپرش کنید تا با صدای شکسته شدن زمین مواجه شوید. حالا به سمت راست ادامه مسیر دهید تا به روشنایی برسید که تخم شماره چهارم زیر آن قرار دارد.

بعد از له کردن این یکی جلوتر بروید تا به دیوار برسید. حالا آنالوگ با به پایین بگیرید تا از دیوار پایین بیایید. دوباره به سمت راست بروید تا به دیوار برسید. از این یکی بالا بروید. تخم شماره پنج را زیر پایتان خواهید دید.

حالا جلوتر بروید تا به پایین بیافتید. به سمت چپ برگردید و جعبه را گرفته و آن را به سمت راست بکشید. از رویش عبور کرده و تخم شماره پنج را نیز له کنید. حالا تمامی مسیر را به سمت نرده بان بیرون غار برگردید. از نرده بان بالا رفته، به سمت راست بروید و وارد بخش بعدی شوید.
بخش پانزدهم
این بخش خیلی کوتاه است. بر سر راه حشره بزرگی را خواهید دید. نترسید او از شما فرار می کنید. وقتی به حشره نزدیک شوید او فرار کرده و بر روی دیوار می نشیند.

از او دور شوید تا دوباره پایین بیاید. حالا آنالوگ را خیلی آرام فشار دهید تا پسرک آرام آرام به سمت حشره برود. وقتی به مقدار کافی به او نزدیک شدید سریع به سمتش بدوید و وقتی که حشره شروع به پرواز کرد با یک پرش از پایش بگیرید. حشره شما را به بالا خوهد برد.

به سمت راست بروید و وارد بخش بعدی شوید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ جهت مرجع بودن در زمینه ی تکنولوژی بوجود آمده است. اخبار به روز تکنولوژی و ... از امکانات این وبلاگ می باشد. جهت اطلاعات بیشتر ابتدا عضو شده و سپس به صفحه ی جانبی وبلاگ مراجعه فرمایید.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

با سلام!

معروفمان کنید تا معروفتان کنیم!!!

و ما را با نام "تکنولوژی را لمس کنید" ثبت کنید.

برای این کار ابتدا ما را با عنوان ذکر شده در سایت یا وبلاگتون لینک کرده و سپس  با ورود مشخّصات خود در این کادر تبادل لینک کنید.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 26483
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید